În perioada 20-21 mai, pe platforma digitală VirtualAgro (www.virtualagro.ro), se reunesc pentru două zile de dezbateri, workshop-uri și mese rotunde, specialiști din domeniul agricol, oficiali responsabili de politicile agricole și cei mai performanți fermieri din România, iar accesul vizitatorilor este gratuit. FOCUS AGRICOL va fi partener media.
Cele două zile de eveniment abordează atât aspecte practice, cât și de strategie politică, astfel încât, vizitatorii fermieri să beneficieze de schimburi de experiență, de sfaturi practice, dar să aibă și acces la informații direct de la sursă în ceea ce privește viitorul agriculturii în Europa și România.
„Am pregătit două zile maraton. În cadrul târgului Virtual Agro se vor lansa produse noi dedicate fermierilor români, se vor face demonstrații în premieră de tehnologii aplicate în cele mai performante ferme din țară și, nu în ultimul rând, se vor reuni în cadrul meselor rotunde leaderii fermierilor alături de oficiali din Copa Cogeca și DG Agri”, a declarat Mirela Scarlat, Head of Agri Division, Godmother, potrivit unui comunicat de presă al organizatorilor.
Pe tot parcursul celor două zile, din oră în oră, sunt organizate tombole la care participanții au șansa de a câștiga premii surpriză puse la dispoziție de sponsori și organizatori.
Prima zi a evenimentului este concentrată pe demonstrații în câmp ale fermelor Agricost Aldahra, Frizon Agra și Șerban Grup. De asemenea, pot fi urmărite mesele rotunde precum Întâlnirea leaderilor fermierilor din România PRO Agro, LAPAR, UNCSV cu COPA COGECA, sesiuni care propun măsuri de sprijin pentru fermele românești, dar și un workshop dedicat pregătirii viitoarei generații de agricultori.
Companiile și fermele au standuri virtuale la care vor face lansări de produse, vor propune campanii de discount și vor intra în contact direct prin chat și webcam cu reprezentanții firmelor interesate.
„Margaret Bateson – Missen, head of Unit DG Agri, Comisia Europeană, alături de ministrul Agriculturii, Adrian Oros, secretarul de stat, Marius Micu și secretarul general al Copa Cogeca, Pekka Pesonen, vor dezbate viitorul agriculturii românești în cea de-a doua zi de târg”, precizează comunicatul.
În piața de comunicare de 22 de ani, Godmother, agenție focusată pe brand experience, specializată în furnizarea de servicii de tip BTL și digital, are la activ peste 1000 de evenimente.