Floria, brand de pe piața de floristică din România, capitalizează pe tendințele și comportamentul de consum care marchează începutul de an școlar și pregătește în toate florăriile din rețea o ofertă diversificată de buchete și aranjamente florale, mizând pe mixul creativ între florile cunoscute și alese în mod tradițional de publicul român -precum trandafiri, crizantemele, hortensiile – și flori exotice precum Prothea, Strelizia, Brunia, Helliconia, Anthurium sau orhidee Vanda – care aduc accente sofisticate buchetelor pregătite pentru cadrele didactice.
Luna septembrie, prin cele două momente importante pentru industria floristică- debutul anului școlar și onomastica de Sf. Maria- aduce o creștere semnificativă în vânzări, plasând această perioadă alături de 1-8 Martie și 14 Februarie în topul celor mai importante zile din punct de vedere al volumului de vânzări.
”Anticipăm un weekend aglomerat, în special duminică, în ziua premergătoare începutului de an școlar, fiind și Sf. Maria. Avem pregătite stocuri diversificate și flori proaspete în toate florăriile noastre pentru a asigura celor care ne trec pragul o experiență de cumpărare la cele mai înalte standarde. Iar pentru evitarea aglomerației, avem disponibil serviciul de rezervare și ridicare duminică, de exemplu, sau oricând se dorește”, precizează Diana Patac, business development franchise Floria.
Potrivit reprezentanților companiei, aranjamentele florale care conțin crizanteme și trandafiri sunt vedetele începutului de toamnă, fiind alese de cei mai mulți părinți pentru prima zi de școală. Astfel, pentru colecția dedicată începutului de an școlar, designerii Floria mizează pe o cromatică caldă, în nuanțe vibrante, specifice sezonului de toamnă. Culorile-vedetă rămân roșu, galben, portocaliu, bordeaux și mov, aranjamentele florale în această cromatică transmițând energie, vitalitate, creativitate și optimism.
„Majoritatea buchetelor pregătite pentru prima zi de școală păstrează, bineînțeles și flori all-season, precum trandafirii, dar și flori de vară, cum ar hortensia. Iar în ceea ce privește cromatica, părinții și copiii optează pentru culori calde-galben, portocaliu sau roșu. Ca în fiecare an, avem și cereri pentru buchete complexe, spectaculoase- acel buchet uriaș oferit din partea clasei, iar aici în general mergem pe un mix între flori de sezon și flori exotice”, a mai spus declarat Diana Patac.
Totodată, comportamentul de cumpărare reflectă o preferință pentru originalitate, experiențe de cumpărare în familie și achiziții planificate în avans. Buchetele pot fi rezervate în florării și ridicate în seara premergătoare primei zile de școală, astfel încât acestea să fie oferite la începerea școlii.
„Obiectivul nostru este să creăm experiențe superioare de cumpărare, iar când vine vorba de începutul anului școlar vorbim, mai ales, de experiențe de cumpărare în familie. Majoritatea florăriilor noastre sunt amplasate în centre comerciale, de aici și numărul mare de clienți mici. Iar în ultimii ani, chiar observăm o tendință în această direcție- pentru prima zi de școală, părinții aleg florile împreună cu cei mici, conform preferințelor lor și personalizate pe placul lor- legate cu panglică în culoarea lor preferată sau un mesaj care să-i reprezinte”, mai adaugă Diana Patac.
Expertiza Floria vine pe de-o parte din activitatea online, unde brandul este activ de 14 ani și unde s-a remarcat prin serviciile și produsele floristice inovatoare, precum și designul distinctiv al buchetelor și livrarea ultrarapidă în 2-4 ore de la finalizarea comenzii. Pe de altă parte, Floria este activă cu florării fizice din 2015, având în prezent alte 6 florării, toate funcționând în sistem de franciză. Acestea sunt localizate în Sun Plaza, Promenada Mall, Băneasa Shopping Center, Plaza Romania, AFI Cotroceni și Ion Câmpineanu.
Floria.ro este o afacere născută din pasiunea pentru flori și dragostea pentru frumos, în 2010. Floria.ro este magazinul online care oferă clienților creații florale unice, cu un design în acord cu tendințele din lumea modei internaționale, dar adaptat la cerințele pieței din România. În cei 13 ani, a devenit furnizorul preferat pentru sute de mii de români, asigurând un serviciu de livrare rapidă, în 2-4 ore de la confirmarea comenzii, în toata tara.
Din mai 2015, Floria este Furnizorul Oficial al Casei Regale a României pentru buchete și aranjamente, iar în luna mai 2019 a fost floristul oficial al vizitei papale în România.