Floria reia extinderea în offline prin deschiderea celei de-a șasea florării în regim de franciză. După florăriile din Promenada Mall, Băneasa Shopping Center, Plaza Romania, AFI Cotroceni și Ion Câmpineanu, florăria din Sun Plaza, realizată printr-o investiție de peste 60.000 euro, consolidează prezența Floria în locații cu vad comercial ridicat.
Noua florărie are o suprafață de 22 mp. Investiția în amenajare se ridică la 60.000 euro.
”Deschiderea în Sun Plaza marchează reluarea extinderii în spații offline. Ne dorim să susținem o dezvoltare intensă, cu câteva locații în fiecare an, astfel să fim mai aproape de clienți și să creăm experiențe superioare de cumpărare, atât online, cât și offline,” a declarat Diana Patac, business development franchise Floria.
Investiția necesară în deschiderea unei florării Floria este de circa 3.000 euro/mp, cu două formate de design disponibile – florărie boutique, cu suprafețe de 20-25 mp, sau florărie experiență, cu suprafețe peste 30 mp.
”Partenerii francizați primesc asistență în amenajarea și designul florăriei, training pentru angajați și suport continuu pentru optimizarea operațiunilor. Venim cu tot know how-ul acumulat în peste 10 ani de activitate și modelul de business profitabil al florăriilor actuale”, spune Diana Patac.
Pentru următorii ani, Floria vizează extinderea în toată țara, în spații din centre comerciale cu trafic mare.
”Ne dorim să susținem o dezvoltare activă, alături de persoane pasionate de flori și sectorul floristic, pe care noi îl cunoaștem foarte bine atât din perspectivă creativă, cât și din cea operațională. Vrem să lucrăm cu antreprenori implicați total, care își doresc să crească un business aplicând o rețetă profitabilă și în același timp orientată către excelență din perspectiva produsului și a serviciilor. Căutăm parteneri cărora să le facă plăcere să se implice în operațiunile florăriei, să fie permanent înconjurați de flori”, completează Diana Patac.
Floria.ro este o afacere născută în anul 2010. În activitatea online, brandul este activ de 14 ani și este activă cu florării fizice din 2015, având în prezent alte 5 florării, toate funcționând în sistem de franciză. Din mai 2015, Floria este Furnizorul Oficial al Casei Regale a României pentru buchete și aranjamente, iar în luna mai 2019 a fost floristul oficial al vizitei papale în Romania.