Acasă Focus Agricol Florăria Floria.ro estimează vânzări de aproape 500.000 euro

Florăria Floria.ro estimează vânzări de aproape 500.000 euro

de A

Floria.ro, florărie pe piața de retail online și floristică din România, estimează vânzări de aproape 500.000 euro în ultimul trimestru al anului, în  creștere cu 15% față de aceeași perioadă din 2022. Pe segmentul corporate, vârful vânzărilor se atinge la sfârșitul lui noiembrie, în timp ce pe segmentul individual, cele mai multe comenzi sunt plasate cu ocazia celor mai importante sărbători din trimestru- Sf. Mihai și Gavril, Sf. Andrei, Sf. Nicolae, dar și în săptămâna premergătoare Crăciunului, anunță compania.

Motoarele creșterii estimate sunt extinderea ofertei de buchete si aranjamente de flori și a colecției de produse și cadouri specifice perioadei, dedicate zonei corporate.

„După perioada de concedii și vacanța de vară, ultimul trimestru al anului aduce o revitalizare a vânzărilor și un interes crescut din partea clienților noștri. Observăm o creștere semnificativă a volumului de comenzi încă de la începutul lui octombrie, dar, mai ales, spre finalul trimestrului, odată cu aniversările onomastice și sărbătorile de iarnă. Am extins și diversificat ofertele, atât pe segmentul business, cât și pentru clienții individuali, ne așteptăm la un vârf de comenzi la începutul lui decembrie. Am extins de asemenea zona de cadouri care se pot adăuga lângă buchetul de flori. Vorbim aici de lumânări parfumate, torturi, ciocolată, macarons, vin, cărți etc” spune Marina Popescu, director general Floria.ro.

Cei mai mulți clienți business ai Floria se orientează spre aranjamente florale specifice sărbătorilor de iarnă, care conțin elemente naturale, de la lemn și conuri de brad la batoane de scorțișoară și fructe uscate, cu accent pe citrice. Printre noutățile colecției de sărbători, se numără buchetele cu flori stabilizate și cu bumbac. În ceea ce privește cromatica, designerii Floria propun pentru sezonul rece tonuri tradiționale de alb și verde, cu accente de roșu, date de trandafiri, crăciunițe sau mere.

Pentru zona corporate, Floria lucrează în mod uzual cu precomenzi și oferte personalizate, în care de cele mai multe ori se combină florile cu cadourile tradiționale precum vin, cozonaci, bomboane sau macarons. Valoarea medie a unui cadou de Crăciun pe segmentul corporate se situează în jurul a 250-300 lei/persoana.

”Ținem cont de preferințele clienților și mizăm pe eleganță prin simplitate, minimalism și elemente naturale. De asemenea, avem un produs la cerere, decor de Crăciun pentru acasă sau la birou, personalizat în cele mai mici detalii de un designer floral. Este un produs pentru care avem deja solicitări de la începutul lui noiembrie”, precizează Marina Popescu.

La nivel de an, în ceea ce privește numărul de comenzi cele mai importante sărbători sunt 1-8 martie, 14 februarie și finalul de an. Comanda medie plasată în primele 10 luni ale acestui an înregistrează o creștere de 13% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut și se situează în jurul valori de 310 lei.

Cele mai multe comenzi la nivel național s-au livrat în București, Constanța, Cluj, Timișoara, Iași și Brașov, iar aranjamentele florale care conțin trandafiri alături de elemente exotice sau flori mai puțin obișnuite au fost preferatele clienților.

Florile comandate pe Floria.ro pot fi livrate oriunde în țară, dar și în străinătate, în 2-4 ore de la confirmarea comenzii. Floria.ro este o afacere înființată în 2010. Din mai 2015, Floria este Furnizorul Oficial al Casei Regale a României pentru buchete și aranjamente, iar în luna mai 2019 a fost floristul oficial al vizitei papale în Romania.

din aceeasi categorie

Comentează

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.