Acasă Focus Agricol Producătorul de microdrink-uri Waterdrop intră în România

Producătorul de microdrink-uri Waterdrop intră în România

de A

Waterdrop, producătorul de microdrink-uri (cuburi compacte de hidratare care se dizolvă în apă) cu cea mai rapidă creștere din Europa, își face debutul pe piața românească prin lansarea site-ului www.waterdrop.ro.

“Misiunea companiei este să își încurajeze comunitatea globală tot mai mare să bea mai multă apă cu ajutorul primului microdrink din lume, oferind, în același timp, o soluție inovatoare în ceea ce privește ambalajul, cu un impact puternic din punctul de vedere al reducerii amprentei asupra mediului”, anunţă compania.

Produse din extracte de fructe și plante, cuburile de hidratare cuprind 12 arome diferite: BOOST (coacăze negre, flori de soc și fructe de acai), YOUTH (piersică, ghimbir, ginseng și aloe), GLOW (mango, fruct de cactus și anghinare), ZEN (carambola, ceai alb și lemongrass), SKY, CLEAN, DEFENCE, SHIRO, LOVE, RELAX, FOCUS, NERO.

Fiecare microdrink are propria combinație specială de fructe, vitamine și superalimente și, grație un proces de producție unic, niciunul dintre produsele Waterdrop nu conține arome artificiale, conservanți, zahăr, gluten sau lactoză. Fructele și plantele sunt deshidratate treptat printr-un proces special, conceput pentru a conserva prospețimea. Această tehnică concentrează esențele într-o pulbere pură și păstrează pe deplin aromele.

Pe lângă microdrink-uri, compania a creat și microtea, o băutură caldă din cele mai rafinate extracte de fructe și plante, care nu necesită un timp de preparare sau pliculețe de ceai, ci doar apă încălzită la 60 de grade. Pentru toate produsele sale, Waterdrop a creat o întreagă colecție de recipiente și accesorii fabricate din materiale ecologice. Prin accesoriile cu designuri unice, precum recipiente, paie, decantoare, cești din porțelan, pahare inscripționate, shakere de cocktail, ibrice de ceai, cești pentru ceai și altele, Waterdrop completează experiența oferită consumatorilor și asigură întreg arsenalul necesar pentru a bea mai multă apă.

„Suntem încântați să oferim consumatorilor români o experiență nouă cu un impact triplu: produse complet inovatoare cu beneficii reale pentru sănătate, de unde rezultă al doilea avantaj, hidratarea continuă și variată, dar care contribuie și la reducerea consumului de materiale plastice și a emisiilor de dioxid de carbon. Portofoliul nostru de produse va continua să crească prin crearea de noi microdrink-uri și noi produse de tip „microtea” și intenționăm o extindere puternică în domeniul „drinktech” și al filtrării apei. Obiectivul nostru este să construim o marcă globală în jurul noțiunii de consum responsabil și durabil de apă și resurse, începând de la nivelul micro, adică de la fiecare dintre noi, și până la nivelul macro”, a declarat Martin Murray, fondator și CEO al Waterdrop.

Waterdrop este prezent pe 13 piețe din Europa și în SUA și intenționează să se extindă pe piețele asiatice. De asemenea, deține 19 magazine. Expansiunea companiei este susținută de o creștere constantă de 400% de la lansarea sa, în 2017. Până în prezent, au fost vândute peste 200 de milioane de microdrink-uri către peste 1 milion de consumatori din întreaga lume.

„Dorim să răspândim conceptul și misiunea Waterdrop nu doar în Cehia, Slovacia și Polonia, ci, treptat, și în alte țări din regiune. Conștientizăm marea problemă a fabricării recipientelor din plastic și necesitatea de a proteja mediul. O abordare responsabilă a consumului de apă este esențială pentru noi. Vrem să ajutăm cât mai mulți oameni să bea mai multă apă și să elimine din regimul lor alimentar consumul de băuturi îndulcite cu zahăr și ambalate în recipiente din plastic. Pe piața din România, constatăm că există potențial, unicitate, diversitate și o ocazie excepțională de a afla multe informații despre specificul consumatorilor locali”, a adăugat Kateřina Navrátilová, director Waterdrop pentru Europa Centrală și de Est.

În medie, un european consumă aproximativ 115 litri de apă îmbuteliată anual. În același timp, potrivit Euromonitor, fiecare român cumpără, în fiecare an, aproximativ 190 de litri de băuturi carbogazoase (apă minerală, sucuri de fructe și băuturi energizante), dar această piață începe să resimtă efectele modificării comportamentului consumatorilor, care se orientează tot mai mult spre produse alimentare și băuturi mai sănătoase.

Soluția Waterdrop aduce consumatorilor o abordare personalizată în ceea ce privește hidratarea, oferind, pe lângă microdrink-uri, recipiente din oțel și bambus și alte accesorii reutilizabile pentru băuturi.

În fiecare an, se fabrică în lume aproximativ 500 de miliarde de recipiente din plastic și aproape jumătate dintre acestea sunt utilizate pentru a transporta apă îmbuteliată, generând peste 8 milioane de tone de dioxid de carbon.

Waterdrop pune un accent puternic asupra reducerii consumului de recipiente din plastic, precum și asupra evitării rutelor de transport lungi și are drept obiectiv diminuarea consumului de apă îmbuteliată și de băuturi răcoritoare cu zahăr în rândul consumatorilor.

Astfel, prin ambalarea și oferirea numai a esenței băuturilor aromate prin intermediul microcuburilor sale, Waterdrop elimină până la 98% din cantitatea de ambalaje inutile și din emisiile de dioxid de carbon comparativ cu băuturile îmbuteliate. Totodată, prin parteneriatul cu Plastic Bank, pentru fiecare pachet vândut, un recipient din plastic este colectat din mediul înconjurător.

Soluția oferită de Waterdrop vine la pachet și cu o serie de beneficii pentru clienții comerciali, prin eliminarea în medie a 5 kg de deșeuri din plastic pe an pentru fiecare persoană, odată cu trecerea de la băuturile îmbuteliate în PET-uri la waterdrop®; prin evitarea utilizării frigiderelor și economisirea a 2.600 de lei anual, echivalentul unui consum de 2.000 kWh pentru fiecare aparat. În plus, în cazul microdrink-urilor, spațiul de depozitare se reduce cu 98% comparativ cu spațiul ocupat de băuturile îmbuteliate.

Waterdrop Microdrink este o marcă din Austria, care oferă soluții inovatoare ce sprijină starea de bine a consumatorilor, oferind produse și experiențe premium al căror punct central este reprezentat de apă.

din aceeasi categorie

Comentează

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.