Acasă Focus Agricol Postul Crăciunului crește consumul de pește

Postul Crăciunului crește consumul de pește

de M G

Vânzările de peşte înregistrate pe piaţa din România, în postul Crăciunului, vor creşte cu circa 20%, faţă de alte perioade din an, arată estimările din sector. Potrivit datelor citate, în aceleaşi şase săptămâni ale postului Crăciunului din anul anterior (15 noiembrie – 25 decembrie), consumul de peşte a consemnat un salt de circa 30%.

Procentajul din 2017, în scădere la 20%, este pus pe seama creşterii preţurilor din cauza inflaţiei, precum şi a avântului economic înregistrat în ultima perioadă în Europa Occidentală, care a produs o uşoară majorare a costurilor produselor premium de import, informează Agerpres.

Prognozele realizate de Alfredo Seafood relevă că, printre cele mai cumpărate soiuri de peşte din portofoliu, se află atât somonul, macroul, merluciul şi codul, provenite din captură şi acvacultură din afara ţării, congelate sau proaspete, cât şi soiuri din producţia autohtonă cum sunt: crapul, păstrăvul, sângerul, carasul sau novacul. De asemenea, vânzări crescute în această perioadă se înregistrează şi pentru peştii de acvacultură din zona Mediteranei, precum doradă, lupul de mare sau corvina, cărora li se adaugă câteva specialităţi cum ar fi calcanul, tonul, codul negru (butterfish), grouper-ul, peştele dentex, dorada roşie, peştele spadă etc.

Alfredo Seafood este una dintre cele mai importante mărci din România, sub a cărei denumire sunt importate şi distribuite produse din peşte şi fructe de mare. Compania deţine două fabrici în Constanţa şi Bucureşti, iar produsele sunt distribuite atât în cele mai importate lanţuri de hypermarketuri şi supermaketuri din ţară, cât şi în peste 3.000 de magazine de comerţ tradiţional.

din aceeasi categorie

Comentează

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.